4 Ekim 2015 Pazar

Mutlu Pazarlar ve Mutlu bebekler 📷

Sürekli gezmeyi seviyormusunuz ? Bebeğiniz hep sizinle mi olsun istiyorsunuz ? Peki bebek arabasından benim gibi hoşlanmıyormusunuz ? Ozaman çözüm baby wearing ✌️yani bebeğinizi giymek ..
 Ayaz üç aylık olduğunda sürekli kucakta gezmek istiyor bu durumda beni oldukça yoruyordu yaptığım küçük araştırma İle hemen bir sling edindim Ayaz ilk günler sevse de  sonradan içinde durmak istemedi ,yine İnstagram üzerinden takip ettiğim deneyimli annelerden tavsiye momfortbaby sipariş verdim işte bizim için hayat o gün değişti ! Ayaz'ın ağlama krizlerinden birinde kargo geldi hemen  açtım yıkamadan Ayazı içine koydum sonuç mükemmeldi 👍 Ayaz göğsümde sakince bir uyku çekti okadar Mutlu ve şaşkındım ki içten içten çığlık attım ☺️ heryere birlikte gidip Bebek arabası denen o ağır şeyİ aramıza sokmadan hayatın keyfini çıkarıyorduk ,ev temizliği ve yemekler ise çok daha kolaydı çünkü  birlikte yapabiliyorduk 👍 taaa ki Ayaz sıkılıncaya kadar sebebini bilmiyorum ama Ayaz artık momfortbaby ye girmek istemiyordu bende kullanmadığım bir ürünü evde bekletmekteyse satmaya karar verdim ve yerine boba4g siparişi verdim sonuç Ayaz (şimdilik ) onunla çok Mutlu peki üç ürününde kullanan biri olarak hangisi diye sorarsanız, hiç düşünmeden boba4g derim ! 
Neden mi? 
         Sling ağlama krizleri başladığında çok ile yaramıyor siz panik halinde bağlamaya çalışırken işler çığrından çıkabiliyor 
           Momfortbaby ve boba4g daha  pratik 👍🏻
            Momfortbaby daha ekonomik uzun süre kullanmayı düşünmüyorsanız alıp kullanıp geri satabilirsiniz 
            Boba4g fiyat olarak biraz daha yüksek 
             Momfortbaby kullanırken biraz bel ve sırt Ağrı'sı çektim belki yanlış taktım birkaç arkadaşımda aynı durumdan şikayet etti 
             Boba4g yi yaklaşık bir aydır kullanıyorum uzun süreli kullanmalarımda bile herhangi bir Ağrı'm olmadı 
            Ayazı momfortbaby koymadan önce poposunun altına bir battaniye koymam gerekiyordu çünkü kamburu çıkıyor ve kangurunun içine gömülüyordu 
            Boba4g de kendinden bir küçük yastık var ve Bebek içinde daha dik duruyor 
      
  bütün bunların yanında asıl önemli olan bebeklerin rahatlığı,Bebek arabası kullanmak istemiyorsanız Bebek'le hayatın  en rahat,en özgür,en samimi yolu babywearing 💕
                                       Mutlu Pazarlar Suzi'den 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder