4 Ekim 2015 Pazar

Mutlu Pazarlar ve Mutlu bebekler ­čôĚ

S├╝rekli gezmeyi seviyormusunuz ? Bebe─činiz hep sizinle mi olsun istiyorsunuz ? Peki bebek arabas─▒ndan benim gibi ho┼članm─▒yormusunuz ? Ozaman ├ž├Âz├╝m baby wearing ✌️yani bebe─činizi giymek ..
 Ayaz ├╝├ž ayl─▒k oldu─čunda s├╝rekli kucakta gezmek istiyor bu durumda beni olduk├ža yoruyordu yapt─▒─č─▒m k├╝├ž├╝k ara┼čt─▒rma ─░le hemen bir sling edindim Ayaz ilk g├╝nler sevse de  sonradan i├žinde durmak istemedi ,yine ─░nstagram ├╝zerinden takip etti─čim deneyimli annelerden tavsiye momfortbaby sipari┼č verdim i┼čte bizim i├žin hayat o g├╝n de─či┼čti ! Ayaz'─▒n a─člama krizlerinden birinde kargo geldi hemen  a├žt─▒m y─▒kamadan Ayaz─▒ i├žine koydum sonu├ž m├╝kemmeldi ­čĹŹ Ayaz g├Â─čs├╝mde sakince bir uyku ├žekti okadar Mutlu ve ┼ča┼čk─▒nd─▒m ki i├žten i├žten ├ž─▒─čl─▒k att─▒m ☺️ heryere birlikte gidip Bebek arabas─▒ denen o a─č─▒r ┼čey─░ aram─▒za sokmadan hayat─▒n keyfini ├ž─▒kar─▒yorduk ,ev temizli─či ve yemekler ise ├žok daha kolayd─▒ ├ž├╝nk├╝  birlikte yapabiliyorduk ­čĹŹ taaa ki Ayaz s─▒k─▒l─▒ncaya kadar sebebini bilmiyorum ama Ayaz art─▒k momfortbaby ye girmek istemiyordu bende kullanmad─▒─č─▒m bir ├╝r├╝n├╝ evde bekletmekteyse satmaya karar verdim ve yerine boba4g sipari┼či verdim sonu├ž Ayaz (┼čimdilik ) onunla ├žok Mutlu peki ├╝├ž ├╝r├╝n├╝nde kullanan biri olarak hangisi diye sorarsan─▒z, hi├ž d├╝┼č├╝nmeden boba4g derim ! 
Neden mi? 
         Sling a─člama krizleri ba┼člad─▒─č─▒nda ├žok ile yaram─▒yor siz panik halinde ba─člamaya ├žal─▒┼č─▒rken i┼čler ├ž─▒─čr─▒ndan ├ž─▒kabiliyor 
           Momfortbaby ve boba4g daha  pratik ­čĹŹ­čĆ╗
            Momfortbaby daha ekonomik uzun s├╝re kullanmay─▒ d├╝┼č├╝nm├╝yorsan─▒z al─▒p kullan─▒p geri satabilirsiniz 
            Boba4g fiyat olarak biraz daha y├╝ksek 
             Momfortbaby kullan─▒rken biraz bel ve s─▒rt A─čr─▒'s─▒ ├žektim belki yanl─▒┼č takt─▒m birka├ž arkada┼č─▒mda ayn─▒ durumdan ┼čikayet etti 
             Boba4g yi yakla┼č─▒k bir ayd─▒r kullan─▒yorum uzun s├╝reli kullanmalar─▒mda bile herhangi bir A─čr─▒'m olmad─▒ 
            Ayaz─▒ momfortbaby koymadan ├Ânce poposunun alt─▒na bir battaniye koymam gerekiyordu ├ž├╝nk├╝ kamburu ├ž─▒k─▒yor ve kangurunun i├žine g├Âm├╝l├╝yordu 
            Boba4g de kendinden bir k├╝├ž├╝k yast─▒k var ve Bebek i├žinde daha dik duruyor 
      
  b├╝t├╝n bunlar─▒n yan─▒nda as─▒l ├Ânemli olan bebeklerin rahatl─▒─č─▒,Bebek arabas─▒ kullanmak istemiyorsan─▒z Bebek'le hayat─▒n  en rahat,en ├Âzg├╝r,en samimi yolu babywearing ­čĺĽ
                                       Mutlu Pazarlar Suzi'den ­čĺĽ

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder