13 Şubat 2018 Salı

2. Dışgebelik mi ?

    Bir kadın nezaman anne olur ?
  Ben artık bu sorunun cevabını biliyorum!  İlk hamile olduğumu öğrendiğimde çok acemiydim anlamamıştım ama ikinci de artık başıma ne geleceğini biliyordum; işler planladığımız  gibi gitmedi ve dış gebelikle başlayan uzun bir iyileşme dönemi geçirdim hem bedenen hemde ruhen çok yoruldum yıprandım. 
 Yine de anne olmayı çok sevmiştim  birine hayat vermek can olmak mükemmel bir şeydi ve ben tekrar denemek istedim, araştırmalar testler doktorlardan alınan fikirler dış gebeliğin tekrar etmeyeceği yönündeydi, şanslıydım ve hemen hamile kaldım sevinçten kafam sanırım bulutlara değiyordu , tecrübelerin verdiği acıyla bu haberi kendimize sakladık keseyi ve kalp atışını duyana kadar sabır edecektik ama olmadı yine tanıdığım sancılar ağrılar başladı ben emindim yine bir dış gebelik yaşıyordum ama değerlerim öyle mükemmel yükseliyordu ki doktorum bile son ana kadar bekledi bi umut diye!  ama ben çoktan vedalaştım umudumla ve içimdeki minikle .
Pazar gecesi dayanılmaz ağrılarla geldim hastaneye,ağrı kesiciler dindirmedi sancılarımı ağrılarımı,  hem ölmekten korkmak hemde  bir bebeği kaybetmek istememek nedir anladım İkinci kez ! Hamdolsun yine döndüm ölümün kıyısından kavuştum oğluma ve sevdiklerime ! Şanslıydım doktorum mükemmeldi beni yine çekti aldı ölümün ucundan , ameliyathane de buz gibi yatakta yatarken hem korkudan hem üzüntüden titrerken önce Allah'a sonra ona emanet ettim kendimi ve beni oğluma kavuştur dedim ! 
 Şimdi okuyunca yazınca hatırlayınca hepsi ayrı ayrı çok zor ama bende kolay biri değilim hamdolsun ve artık biliyorum bir kadın doğurunca değil o iki çizgiyi gördüğü an anne olmaya başlıyor ! 

Hayat öyle kısacık ki lütfen çok sevin en çok çocuklarını sevin sarılın çok sarılın  ..
      

                                                                 Sevgiler 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder