2 Ekim 2015 Cuma

Demir vitamini sorunsalı !

   Merhaba ,
Demir  sağlık ocakları tarafından hepimize verilen ve sıkı sıkı kullanılması tembihlenen bir vitamin peki hepimiz kullanıyor muyuz ? 
   Ben Ayazın kabızlık ve karın Ağrı'sına bağlı huysuzluğundan üç ay çekmiş biri olarak insiyatif kullanarak Demir vitamini vermiyorum, açığı sabah muhallebisine 1 kaşık ev yapımı keçi boynuzu pekmezi ile kapatmaya çalışıyorum bana bu konuda danışan arkadaşlarıma da aynısını öneriyorum neden mi ? Çünkü Demir vitamini verilmeden önce Bebek de  kan sayımı yapılması gerekli, bazı bebeklerde Demir vitamini fazlalığı olabilceği gibi fazladan yüklenen Demir Bebek de zehirlenmeye sebeb olabiliyor yaptığım araştırmalar bunu gösteriyor, bunun yanında çoğu Bebek huzursuz ve kabız olabiliyor doktorumuzdan kan sayımı yapılmasını istedim bana 1yaşından  önce yapılamayacağını söyledi bende 1 yaşına kadar Ayaza Demir takviyesi yapmama kararı aldım !
        Ülke olarak sağlık konusunda gidilen bu ezberci tutuma karşıyım! Bebeklerimiz kıymetli araştırarak okuyarak onlar için en doğrusunu bulabileceğimizi düşünüyorum ! 
     Sevgiler Suzi'den. 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder