22 Haziran 2015 Pazartesi

Dur Bir Nefes Al !

    Merhaba!
 Ayaz bugün 6 ay 10 günlük oldu💕 hayatım 6 ay 10 gündür tepetaklak,biliyorum yabancısı değilsiniz bu durumun çünkü bir çoğumuz aynı durumdayız! Benim gibi telaşın içinde bile sakinliği seviyorsanız panik yapmış olabilirsiniz, sakin olun derin nefes alın ve biraz dinlenin hayatın öyle bir ahengi var ki başta biraz zorlanmış olsanızda zamanla sizi içine kendi akışına alıp götürüyor sanki hep bebekliymiş gibi hissetmeye başlıyorsunuz 💕 bugüne kadar defalarca elime kitap aldıysam da okuma fırsatı yaratamadım biriken işler hep önüme geçti ama bugün kendime bir iyilik yaptım okumaya başladım ev işleri bekleyebilir ama hayat beklemez oğluma daha çok şey verebilmek için heybemi daha çok doldurmalıyım elimde Gülben Ergen Çelik için 'öğrendim ki ' si var manevi yanına hep gıpta ettiğim bir kadın Gülben bir anne bir sanatçı bir eş bir 'çocuklar gülsün diye ' gönüllüsü 💙 onun öğrendikleri bana da çok şey katar diye heycanla alıp okumaya başladım ne diyebilirim ki okuduğum kadarı nefis 💕 naçizane bir anne tavsiyesi isterseniz bir göAtın derim ben şimdi gidip çamaşırlarımı asmalıyım 😀 şimdilik hoşçakalın ..
                            Sevgiler Suzi den 💕
                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder