1 Aralık 2016 Perşembe

EmZirmeyi nasıl bıraktım ?

     Merhaba ; Ayaz'ın iki yaşına günler kala yoğun bir koşuşturma içindeyim .
Yine de çok fazla sorduğunuz "EmZirmeyi kesme" sorusunu cevaplamadan edemedim ...
       Ayaz 22 ay kesintisiz anne sütü aldı ve kelimenin tam anlamıyla memeye aşık bir bebekti,son aylarda gece uykularımız keyfi bölünmeye başladı gündüzleri ise olur olmadık yerlerde (avm,cafe,sokak) sürekli emmek istiyordu ! Hem uykusuzluk hem karşılıklı yaşadığımız bu gerginlik ilişkimize zarar vermeye başlamıştı  ve ben tam da böyle bir anda "tamam bitti" dedim ! Dedim demesine ama bunu Ayaz'a nasıl anlatacaktım ! 
         Hiçbir tiksindirme yöntemi kullanmadım ki buna çok karşıyım 22 ay güvendiği,sevdiği,mutlu olduğu,sakinleştiği birşeyden onu tiksindirmek istemedim,ilk gece çok ama çok zor geçti saatlerce ağladı hiçbirşey onu sakinleştirmedi bende ona sarıldım şarkı söyledim "geçecek" dedim hem ona hem kendime ... ikinci gece tek başımaydım Ali yoktu Ayaz ve ben başbaşaydık nispeten Daha sakin bir gece oldu daha az ağladı kabullenmeye başladı gece hiç uyanmadı! Üçüncü gece bingo! Sormadı bile ....
        En çok korkutğum şey aramızdaki bağın kopmasıydı ama öyle bişey olmadı uykusunu almış iki birey olarak dinlenmiş uyandığımız her gün çok keyifli geçti artık birbirimize başka bir duygu ile sarılıyorduk aklımdan geçen " yine mi emmek isteyecek?" Tedirginliği uçtu gitti ... 
          Demem o ki; onları anlamaya çalışın, empati yapın, sakin olun,dua edin,şarkı söyleyin ama pes etmeyin ! Eğer ikiniz için de zamanı geldiyse en iyi yolu siz bulun çünkü annesi sizsiniz ve en iyisini siz bilirsiniz !   
                       Sevgiler
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder