7 Ekim 2019 Pazartesi

Hey !

UZun zaman olmuş yazmayalı ..
  Yazacak çok şey birikmiş, yenilikler,eğitimler,öğretiler gelenler ve gidenler ..
Hayatın akışı biraz hızlandı son bir senedir benim için; en son buraya yazan Suzi ile aynı değilim ne mutlu ..
Kendi yaşam yolumda yürürken ve aldığım nefesi anlamlandırmaya çalışırken acının zorlukların dönüştürücü gücünü keşfettim ..
 Her bir sınavın beni bi üste taşıdığına şahit oldum , dersi almayanlar için evrenin dilinin sertleştiğini gördüm deneyimledim..
Yolum yoga ile kesişti zihnimi ve bedenimi aynı hizaya sokmayı öğrendim ..
Hayatımda görevi biten ve artık benden götüren herkesi kendi yolunda uğurlamayı öğrendim ..
 Öğrendiğim herşeyi tek tek yazmak için paylaşmak için tekrar burdayım..
Mutlaka yazacağım anlatacağım ...

                                    Sevgiler Suzi ✨

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder