15 Haziran 2017 Perşembe

Bir kitap okur muydunuz ?

         


                  Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba !
       Hayatın içinde kendi ritmimizde salınırken küçük molalar verip kitap okumak benim en eski alışkanlığım;ne zamandır okuyorum ,kaç kitap okudum bilmiyorum bildiğim okumak bana hep iyi gelmiştir...
         Gitmek istediğim yerler, görmek için beklediğim manzaralar için kitaplar en iyi seyahat yolu oldu her zaman , bir satır okuyorsunuz ve dünyanın diğer ucuna ışınlanıyorsunuz düşünsenize !
 En son okuyup hazmettiğim (!) kitap "Aeden" den biraz bahsetmek isterim; ilk başladığımda zorlandım bir türlü karışamadık birbirimize neyse ki çok sürmedi ; altını çizmeden geçebildiğim  cümle yok denecek kadar az!  zaten bildiğim ama bi şekilde görmemeyi tercih ettiğim herşeyi koydu önüme bir bir ; dünyanın  yükünü getirip bıraktı omuzlarıma kocaman bir yumru gibi oturdu ! Hayatta attığımız her adımdan, herşeye ,herkese, bütün evrene karşı sorumluyuz dedi ve dedirtti ! Okursanız aynı hissi sizinde  yüreğinizin ortasına bırakacağına garanti verebilirim ! 
       
           Şimdiden iyi okumalar...

                                                Sevgiler Suzi'den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder