6 Mayıs 2016 Cuma

Uyku Arkadaşım ...

     Merhaba..
 Nezamandır bir türlü yazma fırsatı bulamadığımdan ıssız kalmış buralar..
    Ayaz  bugün tam 16ay 24 günlük tam anlamıyla yürümeye başladı garip bir dilde konuşup anlaşıyoruz ve yemeğini kendi yiyebiliyor, yani anlayacağınız hayatımızın temposu oldukça yüksek.
     Uyku konusunda ufak tefek sıkıntılarımız hala devam ediyor ama dün akşam öyle muhteşem bişey oldu ki yazmadan edemedim; uyku saatinde uyku arkadaşını aldı beşiğinde bana sırtını döndü ve uyudu,zaten sallanarak,emerek uyuyan bir bebek değildi Ayaz ama beni yanında isterdi dün gece ise bir yıldır peşine taktığım uyku arkadaşını alıp kendi kendine uyudu yaşadığım şaşkınlık sevinç azıcık burukluk birbirine karıştı! Kendi kendime "evet Suzi uyku arkadaşı çok önemli iyi ki pes etmeden her uykuda sokuşturdun onu koynuna " dedim ilerleyen zamanlar da büyük kolaylık sağlayacağını umuyorum ,hala bir uyku arkadaşınız yoksa Mutlu bir tane edinmenizi tavsiye ederim 
        
  Sevgiler Suzi'den ..

          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder