12 Şubat 2016 Cuma

Koş Suzi Koş..

  İçimde deliler gibi koşma isteği uyandığı günler! Sanki birşeyleri kaçırıyorum,peki ama neyi?
    Hırslı,azimli, inatçı ve daha genç olduğum yıllardan kalma bir his bu!
 Uzun mesai saatlerine rağmen uykusu gereksiz gördüğüm neresinden yakalarsam, nekadar keyif alırsam dediğim anlardan ...
          Hazır kış yarılanmışken ufak ufak bahar'a hazırlanan; oğlumla yürüyeceğim güneşli günleri hayal eden kalbimin heyecanı mı dersiniz bu koşma isteği ? 
      Zor ama muhteşem 14 ayı geride bıraktık artık karşımda kendini ifade edebilen beni anlayan aramızda kimsenin bilmediği bir dil gelişen 14 aylık Ayaz var ! 
     Ona annelik adına verebildiğim herşeyi vermek ve yolun bu kısmından sonrasına arkadaşlığımı da eklemek istiyorum,sürekli kurallar koyan,ona yapması ve yapmaması gerekenleri bildiren bir oyun kurucu olmak istemiyorum ! 

   Kendi istediği gibi yürüdüğü,koştuğu,dans ettiği,oturup dinlendiği bir yolu olsun diliyorum... 
Anneliğin şanındandır evladı için dualar etmek öyleyse güzel dualarımız olsun ...
    Sevgiler Suzi'den ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder