8 Kasım 2015 Pazar

Bir günaydın Hakkı'nda ...

     Anne olmadan önce  sabah uykusunu,yataktaki sıcaklıkta şımarmayı çok severdim.. 
    Ayaz'ın doğduğu günden bu yana sanırım sadece 1 kez deliksiz ve uzun bir uyku çekebildim.ilk günler kabus gibiydi gece defalarca uyanmak saatlerce emzirmek bir de üstüne  sabahın erken saatinde kalkmak çok ama çok zordu, peki sonra Ne değişti ? 
    Önce eski rahat hayatımın artık tamamen değiştiğini kabul ettim,sabahları Ayaz'ın kokusuyla sesiyle sıcaklığıyla o yumuşak teniyle uyanmanın ne büyük bir keyif ve mucize olduğunu fark ettim,yüzüme dokunanan minik ellerini öpmenin keyfini çıkarmaya başladım. Peki Nasıl enerjik olabiliyorsun Suzi derseniz ? 
  Gözlerim kapalıyken Ayaz'ın uyandığını anladığım an ki hep önce o uyanır ☺️ derin bir nefes alıp en sevdiğimiz şarkıyı söylemeye başlıyorum sonra yüzüme Kocaman bir gülümseme alıp Ayaz'a günaydın bebeğim diyorum 💕 sonrası büyük bi keyif 💕 biraz oynuyor kıkırdıyoruz sonrası kahvaltı sonrası Mutlu bir gün, unutmayın ki onlar bizi izleyerek öğreniyor, gün Nasıl başlarsa öyle devam ediyor 💕 
          Sevgiler Suzi'den :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder