21 Kasım 2015 Cumartesi

Bi dakika oğlum büyüyor !

Ayaz'ın bir yaşına bir kaç hafta kala beni bir hüzün aldı....
  Zaman Nasıl hızlı geçti,12345678... Bu aylar nezaman geçti ben o ara nerdeydim? Sanki kafam da bir sis bulutu yürüdüm geldim !
 Herseye yetişmeye çalışırken,anneliğin her kulvarında sınanırken yeni hayata ayak uydurmaya çalışırken bir yandan da keyif almaya çalışmak pek de kolay değil. 
  Bi yerler de bir bekle düğmesi olmalı,koş koş nefessiz kaldığımız Zaman'lar yok değil,yine de en sevdiğimiz şarkıya eşlik edebilen bir bebeğimiz varsa herşeye değmez mi?
Bol bol fotoğraf,video çekit notlar tutup gelecek Zaman için kendimize nefis bir hazine hazırlayabiliriz ne de olsa büyüyüp birer yetişkin oldukların da kendi hayatlarına yürüyüp gidecekler 💕 
      Sevgiler Suzi'den 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder