26 Ekim 2015 Pazartesi

Nasıl gidiyor ?

Selam
Tatil bitti,sıcak Mersin'den sonra Eskişehir'e döndük ve donuyoruz :( Kış kapıya dayandığına göre sosyal mecralarda kahveli kitaplı fotolar  yüklenmeye başlar :) burada Ayaz 10 ayı devirdi şükürler olsun ✌🏻️ Hastalık ayları da onu Nasıl korurum gibi endişelerim var kendimce bulduğum bir iki çözüm var hemen paylaşmak isterim ;
 1.hergün pekmez ve ceviz mutlaka veriyorum
2.kahvaltısının yanında ıhlamur v kuşburnu dönüşümlü olarak içiriyorum
3. Bol bol su içiriyorum
4. Kemirmesi için Mersin'den keçiboynuzu topladık aktarlardan bulabilirsiniz
5  keçiboynuzunun kendisini demliyorum iki günde bir içiriyorum

 Şimdilik kendimce aldığım önlemler bunlar lütfen bütün hastalıkları hafifçe atlatalım çok âmin 🙏
   Sevgiler Suzi'den 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder