31 Ağustos 2015 Pazartesi

Yaz bitti...

Merhaba 🙋 

Yazın dibini sıyırıdığımız bir 31 Ağustos Günü'nde Oğlumu öyle uykusuna yatırıp kahvemi yudumlarken birkaç satır yazayım dedi...
  Bugünler bol koşturmalı geçiyor benim için,kış hazırlıkları,Ayaz'ın artık emekleyerek yuvarlanarak sürekli oradan oraya gezmesi derken hayat tempomuz negüzel Yükseldi 😊 ara ara düşünmeden edemiyorum Ayaz doğmadan önce bukadar boş zaman nasıl doldurulmuş? Hep bir eksik parçam tamamlanmış gibi tam hissediyorum 9 aydır 🎈 çok şükür 💙 hayatın içinde kendi anlamını arayan bir kadın nezaman  huzura kavuşur bilir misiniz ? Ben artık biliyorum; anne olduğu zaman 💓 özellikle Altını çizmek isterim ki;anne olmak doğurmak emzirmem demek değil! Bir yavruya sevgi ve ilgiyle hayat yolunda  en huzurlu şekilde eşlik edebilmektir bence annelik ! 💓 oğlum artık kendince anneyi öpmeyi biliyor , o Minicik dudaklarına bana doğru Eğilip yanaklarıma dokunduğunda sanırım ben biraz daha yükseliyorum 💙 hep şükür çok şükür ❤️ şimdi uyandı gidip kendimi kokusuna gömeceğim hepinize sevgiler 💓
                  Suzi'den 🎈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder