22 Ağustos 2015 Cumartesi

Günaydın yeni gün ☀️

Günaydın yeni gün ! 
Dün gece ilk defa babamız olmadan Ayaz la tek Başıma kaldım 😳 zor bir gece miydi ? Hayır aksine çok eğlendik 🐣 bütün ev işleri beklese de çok keyifliydi 🐣 Ayaz 8,5 ayı biraz geçti 8.75 sayılır 😍 4 hafta Süren bir atak Dönemi'ne girdik sürekli mız mız sürekli ilgi sürekli kıpırdak 🐣 bütün evi yuvarlanarak gezebiliyor artık onu koyduğum yerde bulamıyorum 🚼🚼🚼  çabuk öğreniyor çabuk sıkılıyor çabuk büyüyor 🎈 sürekli değişen bir Hayatımız var sürekli bir aksiyon bazen yoruluyorum  bir 5 dakika nefes alsam diyorum sonra Anlıyorum ki Hayatımızın geri kalanı böyle gidecek 😍 Ayaz'ın ek gıda günleri yavaş yavaş rutine binmeye başladı çok şanslıyım ki yemek seçmeyen bir çocuk Ayaz çok nadir reddediyor ❤️ 
Tavırları daha belirginleşti istemediği birşeyi kafasını sallayarak reddediyor 😳 öpmeyi biliyor 😘 oyun oynamak istiyor 😘 hergün bugün ne gösterecek diye heyecanla uyanıyorum şaşkınlıkla izliyorum  şükrediyorum 💙 ben bu satırları yazarken yemek masasının altına yuvarlanmaya başladı 🙈 bu Süreçte. Bütün annelere önce sabır sonra bol bol keyif diliyorum mutlu hafta sonları 💙 
    
                    Sevgiler Suzi'den 🎀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder