1 Haziran 2015 Pazartesi

Ayaz ın Dişleri Çıkıyor ...

 

Yeniden Merhaba..

    Bugün uzun zamandır yapmak istediğim bişeyi yaptım ve oğlumla denize girdim :) onun çok sevdiğini 
söyleyemeyeceğim zira su biraz soğuktu ve çok ağladı :( kendisi bu aralar oldukça huysuz :( çünkü;4 dişi birden çıkarıyor! sanırım aceleci bir adam olacak çünkü doğum içinde çok acele etmişti instagram takipçilerim bilir Ayaz 36+4 de normal doğum ile dünyaya geldi çok çok heyecanlı ve aceleci bir doğum olmuştu :) bir gün  onuda burada paylaşmak isterim :) 
     
      Diş çıkarma konusunda geleneksel ve bilimsel bütün yöntemleri denedim pek faydası oldu diyemeyeceğim çünkü; Ayaz hala deli gibi ısırmak istiyor ki ısırıyor da!  gece uykuları huzursuz gündüz uykuları çok kısa!  kehribar kolyesi aldığımız günden beri Ayazın sakinleşmesinde en büyük yardımcımız dişleri de eti yardıktan sonra fark ettik ,bundan sonrası daha kolay olacak diye umuyorum ...

  Anne olmadan önce bütün bunlar birer ayrıntı iken şimdi hepsini tek tek araştırıp okuyup inceleyip üstünde uzun uzun düşünüyorum.. Sizde deneyimlerinizi benimle paylaşın lütfen çünkü doktorlar ne kadar mükemmel de olsa bebek gelişimi ve bakımında anne tecrübesi ve anne içgüdüsünün daha önemli olduğuna inanıyorum !


  Şimdi beni bütün gün enerjisini oyuna harcayan üstüne denizde korkup çok ağlayan ve 4 tane diş çıkaran bir Ayaz la akşam macerası bekliyor hepimize kolay gelsin ...

                                                                                                     Sevgiler :)
                                              


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder