2 Haziran 2015 Salı

Anneliğin İki Yüzü ..



 Merhaba Güzel İnsanlar :)

Uzun zaman sonra bugün kendimi oldukça bitkin hissediyorum, keyfimde yok peki ama neden ?

 Uykusuzluk,Ayazın diş huysuzluğu üstüne birde Cuma günü Eskişehir e dönecek olmak bana biraz ağır geldi sanırım :( şöyle bir oturup dinlenmeye bütün taze annelerin ne kadar ihtiyacı var değil mi ? sakin bir kahveye hayat telaşını biraz ertelemeye... Ama anneysen! durup nefes alamazsın,deliksiz uyuyamazsın,bebeğini düşünmeden planlar yapmadan duramazsın.. 
Keşke hayat sosyetik blogger annelerin ki gibi olsa ; yani saçlarımız her daim fönlü makyajımız herzaman taze ,bebeğimiz herzaman sakin ve gülümseyen olsa yani mükemmel anne olsak o davet senin bu açılış,tanıtım benim gezip poz versek :)
 amma ve lakin benim güzel annelerim hayat bize tozpembe değil ,Ayaz gazlı bir bebekti 3 aya yakın gaz sancısı çektik ,uykuya geçişler sorunluydu evde hep tetikteydik saçlarım ev topuzu dip boyam çoktan gelmiş ev yoldan çıkmış göz altlarım mordu :) en büyük şansım sevgilimdi Ayaza bakarken en büyük ve tek destekçim :) bilerek başka kimseden yardım kabul etmedik bebeğimizin herşeyiyle kendimiz ilgilendik o yüzden anne yada bir yardımcı olmadan tatile çıkmak bize çok kolay geldi .. Anne adaylarına naçizane tavsiyem bebeğinizle kendimiz ilgilenin her adımı kendiniz yönetin emeğiniz gözünüzün nuru bebeğinize sinsin emin olun büyük bir keyif :) şimdi Ayazla birlikte yürüyeceğimiz yolu düşünüp kendime bir kahve ısmarlayacağım..

 Burada çocukluğumun geçtiği bu güzel sahilde oğlumla sevgilimle ve ailemle ömrümün en güzel zamanlarını geçiriyorum keyfim birazdan yerini bulur şimdilik hoşçakalın  
                                                                                                 sevgiler...

1 yorum:

  1. Blogunuzu keyifle yazıp uzuun zaman tadını çıkarırısınız dileklerimle hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil